Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin

Regulamin

Regulamin

SYSTEM SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.

Zamówienia przyjmowane są wyłącznie od firm, nie prowadzimy sprzedaży detalicznej dla klientów indywidualnych.

Zamówienie przyjmujemy wyłącznie pod adresem mailowym: k.janecka@bhjanecki.pl

Nasza firma sprzedaje towary wg cennika w Euro. Cena przeliczana jest wg aktualnego kursu walut - stosowana jest tabela kursu sprzedaży Euro Alior Banku SA. Na Państwa życzenie wystawiamy faktury w Euro i przyjmujemy płatność w Euro na konto walutowe wg faktury walutowej.Towar jest sprowadzany z magazynów z Niemiec i USA na Państwa zamówienie.
Dostawy do naszej firmy odbywają się co dwa tygodnie. Zamówienia są zbierane do 5-go oraz  do 19-go dnia każdego miesiąca do godz. 12-ej. Jeśli dni te przypadają na dni świąteczne, zbieranie zamówień kończymy wcześniej.

Zamówienia można składać całą dobę, każdego dnia tygodnia.
Zamówienie będzie potwierdzone mailowo z podaniem terminu realizacji i ostateczną ceną.

Oferta handlowa nie jest powiązana ze stanami magazynowymi, większość produktów sprowadzana jest na zamówienie z magazynów w Niemczech.
Istnieje możliwość złożenia zamówienia stałego lub prognozy zakupu na podstawie której towar zostanie sprowadzony do magazynu w Warszawie w większej ilości i stąd będzie wysyłany na Państwa zlecenie. Skraca to czas realizacji zamówień
.
 
KOSZT i TERMIN DOSTAWY PRZESYŁKI.
Transport przesyłek świadczony jest przez firmę DPD.
Nie gwarantujemy i nie ustalamy dokładnej godziny dostarczenia przesyłki.
Możliwe jest sprawdzenie na stronach www.dpd.com.pl stanu przesyłki, godziny odbioru przez kuriera przesyłki z magazynu. Dostępny jest również serwis telefoniczny 22 577 55 55, udzielający informacji o przesyłce. Jeżeli kurier nie zastanie Państwa, pozostawi awizo i podejmie kolejną próbę dostarczenia przesyłki. Po trzech nieudanych próbach dostarczenia, towar wraca do naszej firmy i zostaniecie Państwo obciążeni kosztem samej przesyłki.


KOSZT KURIERA:
15 zł netto przy zamówieniach do 500 zł netto i wadze do 15kg
16 zł netto przy zamówieniach do 500 zł netto i wadze od 15kg do 20 kg
- powyżej 500 zł netto TOWAR WYSYŁAMY NA KOSZT NADAWCY

Na specjalne zamówienie jest możliwość wysyłki towaru  kurierem UPS bezpośrednio z magazynu w Niemczech do siedziby Zamawiającego - koszt takiej przesyłki ustalany jest każdorazowo indywidualnie, zależy on od rozmiaru i wagi przesyłki

CENY

Cennik zamieszczony na stronie podany jest w cenach netto w Euro lub w PLN
Ceny w euro przeliczane są wg aktualnego kursu walut - stosowana jest tabela kursu sprzedaży Euro Alior Banku SA. Na Państwa życzenie wystawiamy faktury w Euro i przyjmujemy płatność w Euro na konto walutowe wg faktury walutowej.

 

WARUNKI PŁATNOŚCI.
Umożliwiamy Państwu kilka możliwości zapłaty za zamówiony towar:
1. Płatność za pobraniem- płatność następuje przy odbiorze przesyłki – dodatkowy koszt 6 zł.
2. Przedpłata- płatność przelewem na nasze konto

W przypadku niektórych towarów - sprowadzanych na zamówienie, możemy poprosić o wpłacenie zaliczki w wysokości 30% wartości towaru.
3. Dla stałych Klientów - przelew 14 dni
 
REALIZACJA ZAMÓWIENIA.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego realizacją. Potwierdzenie realizacji otrzymacie Państwo w ciągu 3 dni roboczych z informacją o przyjęciu do realizacji i spodziewanym termie realizacji. Z uwagi na czasowe niedostępności asortymentu w magazynach w Niemczech, możecie otrzymać Państwo od nas informację o zmianie cen wraz z nową dostawą, lub o wydłużeniu terminu realizacji zamówienia. Zmiana tych warunków musi być potwierdzona z Państwa strony, żebyśmy mogli realizować zamówienie. Termin realizacji do 30 dni. Z powodów ekonomicznych lub zdarzeń losowych zastrzegamy sobie możliwość nie zrealizowania złożonego zamówienia.


OPAKOWANIE PRZESYŁKI i PROBLEMY W DOSTAWIE
Towar pakowany jest w kartony.Gdyby zaistniała jakaś niezgodność, lub karton byłby znacząco uszkodzony, prosimy o nieodbieranie towaru I spisanie z kurierem PROTOKOŁU USZKODZEŃ. Dokument ten będzie podstawą przyjęcia reklamacji. UWAGA! Przyjęcie  uszkodzonego, zniszczonego towaru bez zgłaszania szkody skutkuje brakiem przyjęcia reklamacji na uszkodzenia w późniejszym terminie i zamyka drogę do jakichkolwiek roszczeń.


DOKUMENTY ZAKUPU.
List przewozowy z pobraniem jest dowodem zapłaty za towar. Proszę o dopilnowanie, żeby widniał na nim podpis kuriera. Faktura jest załączona do przesyłki i jest wraz z listem przewozowym podstawą reklamacji. Faktura VAT nie wymaga Państwa podpisu.


ZWROT LUB WYMIANA TOWARU.
Nie otwierane opakowania i nie używany osprzęt , możecie Państwo zwrócić nam na własny koszt do 1 tygodnia od daty otrzymania przesyłki. Towar nie może mieć śladów użytkowania! Dodatkowo odsyłający towar, musi zadbać o jego należyte zapakowanie i transport. Przyjmujemy zwroty  tylko po uzgodnieniu z nami. Towary  prawidłowo zareklamowane są przekazywane przez nas do producenta w ramach udzielonej przez niego gwarancji.


JAKOŚĆ PRODUKTÓW I GWARANCJE
Podstawą gwarancji jest dowód zakupu -  faktura.
Reklamacje rozpatrywane są przez producenta. Nasza firma nie rozpatruje reklamacji, a jedynie pośredniczy w przekazaniu ich do rozpatrzenia przez producenta osprzętu.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Podawane przez Kupujących dane kontaktowe są wykorzystywane przez nas wyłącznie do wystawiania faktur i dostarczenia przesyłki. Każdy zalogowany Klient, może edytować i zmieniać wprowadzone dane kontaktowe (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r., Dz.U. nr 133, poz.883).

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl