wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Kontakt
Szukaj produktu
Systemy płatności
  • Przelewy24
  • iMoje
  • BGŻ
Kategorie aktualności

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Zamówienie firmowe przyjmujemy również pod adresem mailowym: k.janecka@bhjanecki.pl

Artykuły oznaczone jako "dostępne": wysyłane są na bieżąco z magazynu w Warszawie.
Artykuły oznaczona "dostępne z magazynu niemieckiego" sprowadzane są do Warszawy z magazynu niemieckiego zgodnie z harmonogramem dostaw poniżej


Zamówienia na najbliższą dostawę do Warszawy są przyjmowane do 19.01.2022
Dostawa do Warszawy planowana jest na ok. 25.01.2022

Każde zamówienie będzie potwierdzone mailowo z podaniem terminu realizacji.

Istnieje możliwość złożenia zamówienia stałego lub prognozy zakupu, na podstawie której, towar zostanie sprowadzony do magazynu w Warszawie w większej ilości i stąd będzie wysyłany na Państwa zlecenie. Skraca to czas realizacji zamówień do ok. 2 dni

Przy zamówieniu większych ilości udzielamy rabatów. Ceny są uzależnione od ilości zamówionych sztuk, zapraszam do przesyłania zapytań: k.janecka@bhjanecki.pl lub 22 679 04 01
WYSYŁKA
jest realizowana w dwóch wariantach:
1. BEZPŁATNA - kurierem Fedex lub DPD przy zamówieniach powyżej 500 zł netto.
2. PŁATNA
kurierem Fedex / DPD przy zamówieniach do 500 zł netto. Koszt kuriera 12,51 zł netto (15,39 zł brutto) dla paczki do 2 kg. Pobranie 3,72 zł brutto
Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
In Post Paczkomaty przy zamówieniach do 500 zł netto. Koszt paczki 10,20 zł netto (12,55 zł brutto). Płatność w paczkomacie 5,50 zł brutto
Odbiór osobisty po uprzednim umówieniu, z naszego biura przy ul. Handlowej 34 lok. 2b

ZWROTY
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący. Zwroty towarów sprowadzonych na specjalne wiążące zamówienie, są przyjmowane warunkowo.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl