wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin
Kontakt
  • Biuro Handlowe Janecki s.j.
    Handlowa 34 lok. 2B
    03-556 Warszawa
    KRS0000524083
    NIP: 5242771979
  • E-mail:k.janecka@bhjanecki.pl
  • Telefon22 679 04 01
    605284603
  • Godziny działania sklepuNie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Pod podanym adresem znajduje się biuro
Szukaj produktu
Systemy płatności
  • Przelewy24
  • iMoje
  • BGŻ
Kategorie aktualności

Regulamin

Regulamin
Zamówienie przyjmujemy pod adresem mailowym: k.janecka@bhjanecki.pl lub przez sklep

Nasza firma realizuje sprzedaż towarów na podstawie Państwa zamówień. Towar jest częściowo dostępny z magazynu w Warszawie, częściowo sprowadzany z magazynów z Niemiec.
Dostawy do naszej firmy odbywają się co dwa tygodnie. Zamówienia są zbierane do 4-go oraz  do 19-go dnia każdego miesiąca do godz. 12-ej. Jeśli dni te przypadają na dni świąteczne, zbieranie zamówień kończymy wcześniej.

Zamówienia można składać całą dobę, każdego dnia tygodnia.
Zamówienie będzie potwierdzone mailowo z podaniem terminu realizacji.
Istnieje możliwość złożenia zamówienia stałego lub prognozy zakupu na podstawie której towar zostanie sprowadzony do magazynu w Warszawie w większej ilości i stąd będzie wysyłany na Państwa zlecenie. Skraca to czas realizacji zamówień
.

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, odbiór osobisty towaru możliwy jest po uprzednim umówieniu i sprawdzeniu dostępności towaru w magazynie

CENY
w większości ceny podane są za 1 szt. artykułu przy zamówieniu ilości minimalnej.
Liczba np. 50,100 podana jako ilość przy przycisku "dodaj do koszyka" oznacza minimalną ilość zamówienia.
Przy zamówieniach większych ilości udzielamy rabatów. Zapraszamy do przesyłania zapytań dla zamówień większych ilości.

 
KOSZT i TERMIN DOSTAWY PRZESYŁKI.
Transport przesyłek świadczony jest przez firmę Fedex, DPD lub DHL
Nie gwarantujemy i nie ustalamy dokładnej godziny dostarczenia przesyłki.
Możliwe jest sprawdzenie na stronach kuriera stanu przesyłki, godziny odbioru przez kuriera przesyłki z magazynu. Dostępny jest również serwis telefoniczny, udzielający informacji o przesyłce. Jeżeli kurier nie zastanie Państwa, pozostawi awizo i podejmie kolejną próbę dostarczenia przesyłki. Po trzech nieudanych próbach dostarczenia, towar wraca do naszej firmy i zostaniecie Państwo obciążeni kosztem samej przesyłki.


WYSYŁKA

jest realizowana kurierem Fedex / DPD / DHL

Koszt kuriera 13,66 zł netto (16,80 zł brutto).
Koszt wysyłki kurierem za pobraniem 18,54 zł netto (22,80 zł brutto)
In Post Paczkomaty Koszt paczki 13,90 zł brutto.
Orlen Paczka Koszt paczki 10 zł brutto
Odbiór osobisty po uprzednim umówieniu, z naszego biura przy ul. Handlowej 34 lok. 2b - dotyczy wyłącznie Firm

W przypadku nieodebrania paczki z paczkomatu lub od kuriera, Odbiorca zostanie obciążony kosztem transportu paczki z powrotem do nadawcy w wysokości 100% kosztów transportu. Koszt ten jest nam naliczany przez firmy kurierskie za każdą nieodebraną paczkę i jest refakturą kosztów, którymi jesteśmy obciążani w przypadku nieodebrania paczki przez Odbiorcę

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej dla osób fizycznych

WARUNKI PŁATNOŚCI.

Umożliwiamy Państwu kilka możliwości zapłaty za zamówiony towar:
1. Płatność za pobraniem- płatność następuje przy odbiorze przesyłki
2. Przedpłata - płatności elektroniczne Przelewy24
3. Przedpłata - płatność przelewem na nasze konto
Alior Bank 19 2490 0005 0000 4500 5755 4986
4. Dla Firm, przy stałej współpracy - przelew 14 dni
5. Płatność kartą przy zakupach internetowych. O
peratorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

 
REALIZACJA ZAMÓWIENIA.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego realizacją. Potwierdzenie realizacji otrzymacie Państwo w ciągu maks. 2 dni roboczych z informacją o przyjęciu do realizacji i spodziewanym termie realizacji. Z powodów ekonomicznych lub zdarzeń losowych zastrzegamy sobie możliwość nie zrealizowania złożonego zamówienia.


OPAKOWANIE PRZESYŁKI i PROBLEMY W DOSTAWIE
Towar pakowany jest w kartony.Gdyby zaistniała jakaś niezgodność, lub karton byłby znacząco uszkodzony, prosimy o nieodbieranie towaru I spisanie z kurierem PROTOKOŁU USZKODZEŃ. Dokument ten będzie podstawą przyjęcia reklamacji. UWAGA! Przyjęcie  uszkodzonego, zniszczonego towaru bez zgłaszania szkody skutkuje brakiem przyjęcia reklamacji na uszkodzenia w późniejszym terminie i zamyka drogę do jakichkolwiek roszczeń.


DOKUMENTY ZAKUPU.
List przewozowy z pobraniem jest dowodem zapłaty za towar. Proszę o dopilnowanie, żeby widniał na nim podpis kuriera. Faktura lub paragon jest załączona do przesyłki i jest wraz z listem przewozowym podstawą reklamacji. Faktura VAT nie wymaga Państwa podpisu.


ZWROT LUB WYMIANA TOWARU.

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Nie otwierane opakowania i nie używany osprzęt, możecie Państwo zwrócić na własny koszt. Towar nie może mieć śladów użytkowania. Dodatkowo odsyłający towar, musi zadbać o jego należyte zapakowanie i transport. Przyjmujemy zwroty  po wcześniejszym pisemnym mailowym odstąpieniu od umowy.
W przypadku nieodebrania paczki z paczkomatu lub od kuriera, Odbiorca zostanie obciążony kosztem transportu paczki z powrotem do nadawcy w wysokości 100% kosztów transportu. Koszt ten jest nam naliczany przez firmy kurierskie za każdą nieodebraną paczkę i jest refakturą kosztów, którymi jesteśmy obciążani w przypadku nieodebrania paczki przez Odbiorcę

JAKOŚĆ PRODUKTÓW I GWARANCJE
Podstawą gwarancji jest dowód zakupu -  faktura lub paragon.Towary  prawidłowo zareklamowane są przekazywane przez nas do producenta w ramach udzielonej przez niego gwarancji. Reklamacje jakościowe rozpatrywane są przez nas lub przez producenta. Reklamację należy przesłać mailowo na adres: k.janecka@bhjanecki.pl wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu oraz dowodu zakupu. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni. Zwrot wadliwego towaru odbywa się na koszt dostawcy, po uprzednim przesłaniu mailowym reklamacji.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Podawane przez Kupujących dane kontaktowe są wykorzystywane przez nas wyłącznie do wystawiania faktur i dostarczenia przesyłki. Każdy zalogowany Klient, może edytować i zmieniać wprowadzone dane kontaktowe (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r., Dz.U. nr 133, poz.883).
Logowanie się na stronie oraz zakładanie konta nie jest konieczne do złożenia zamówienia. Zapytania dotyczące ofert prosimy kierować na adres mailowy: k.janecka@bhjanecki.pl

W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) "RODO" informujemy, że: 

1.    Administratorem danych osobowych Klientów firmy Biuro Handlowe Janecki sp. j. jest Biuro Handlowe Janecki sp.j. z siedzibą w Warszawie 03-556, ul. Handlowa 34 lok 2b, tel. 226790401, adres e-mail: k.janecka@bhjanecki.pl
2.    Administrator nie ustanowił Inspektora Ochrony Danych
3.    Osoba pełniąca funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach ochrony swoich  danych osobowych: e-mail k.janecka@bhjanecki.pl.
4.    Spółka przetwarza dane osobowe w celach: 

a -   sprzedaży produktów oferowanych przez Spółkę -  podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 
b -    marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – marketing własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 
c -    rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń - podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 
d -    wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną -  wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 

5.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy ze Spółką. 
6.    Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
7.    Odbiorcami danych osobowych będą:

a- podmioty świadczące usługi dostawy produktów,
b- biuro księgowe

8.    Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9.    W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Nie wykorzystujemy adresów mailowych do rozsyłania newsletterów ani innych niechcianych informacji

WYSTAWIANIE RECENZJI
Każda wystawiona recenzja zostanie zweryfikowana przed publikacją pod kątem
czy dana osoba była faktycznie klientem, oraz czy zakupiła konkretny produkt.


 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu